A teljes termékpaletta egy helyen folyamatos akciókkal

Hollóházi Manufaktúra Kft. Tel: 06-30/730-0927, 06-30/183-6055, A Hollóházi Porcelángyár Kft. szerződött partnere

Termékkategóriák:

HOLLÓHÁZI PORCELÁN TERMÉKEK:

Karácsonyi csomagok

Étkészlet

12 személyes étkészlet

Étkészlet elemek

Tányérgarnitúra

Mokka készlet

Teás készlet

Karácsonyi hangulat

Szendvicskészlet

Süteményes készlet

Cappucino készlet

Tete készletek

Tea, Mokka,Cappucucino készlet elemek

Mikrozható, rendszeres használatra szánt porcelán

ÚJ termékek, Minerva

Magnólia( vendéglátóipar részére)

Gulyás készlet

Levescsésze, alj

Csemegés készlet

Kompótos készlet

Salátás készlet

Szász Endre kollekció

Kináló

Pannónia szett

Pálinkás szett

Bonbonier

Váza

Kaspók

Söröskorsó

Gyertyatartó

Falióra

Asztali, álló óra

Csengők

Bögre

Falitál

Jurcsák kollekció

Faragó Miklós kollekció

Vészabó Noémi kollekció

Figura

Lámpa

Hamutál

Hagyományos díszmű

Hollóházi ékszer

MÁS PORCELÁNGYÁRAK TERMÉKEI:

ZEMA ékszer

Zsolnay

Herendi

Egyéb porcelán különlegességek

Anyáknapi ajánlatunk

Megosztás

Facebook akciók:

Gyakori kérdések

Egyedi igények alapján is készíttetnek Hollóházi Porcelánt?

Különleges vásárlói igényeket ötleteket, kéréseket is kielégítünk - amelyek akár egyedi fejlesztést is igényelhetnek. (Kérjük vegye figyelembe, hogy a gyártás több hetet vesz igénybe, így időbe jelezze vásárlási szándékát!)
Borgun - Online bankkártyás fizetés

A jövő luxusa a tiszta levegő – amit hollóházi porcelánba csomagolva adnának el Kínában

2018.06.26.

Ezer euró egy légtisztítóért? A magyar fejlesztésű és gyártású, hollóházi porcelán házba foglalt Sol-One Smart Air Care Device tényleg ennyibe kerül, Lantos Csaba milliárdos mégis látott benne fantáziát. 150 milliót fektetett a piacra lépésre készülő termékbe, amelybe több funkciót is beépítettek és okostelefonnal vezérelhetővé tették.

z egy váza? Hiszen kifolyik belőle a víz! – volt olyan vevő, aki így reagált, amikor először meglátta a Sol-One Smart Air Care Device nevű többfunkciós légtisztító berendezést. A készülék tényleg furcsa külsejű: fényes fehér porcelánból készült háza körte alakot formáz, az alján azonban kerek réseken át színes fény szűrődik ki. Somogyi Róbert üvegfalú irodájában a fekete tárgyalóasztal kellős közepén futurisztikus dísztárgyként áll, zúgását elnyomja a légkondicionáló hangja.

Régi ismerőse, Prokk Attila és Gazsó László mérnök 2013-ban keresték meg azzal, hogy kitaláltak egy új terméket: afféle modern, prémium kategóriás légtisztítót, amelyet formás porcelán dizájn tenne különlegessé. Somogyinak tetszett az ötlet, céget alapítottak és belevágtak. „Mi nem a tipikus startup vagyunk. Nem huszonévesek, tele nagy ötletekkel, akiknek közben fogalmuk sincs arról, hogyan működik egy cég. Nálunk van tudás és tapasztalat is a menedzsmentben” – mondja Somogyi Robert.

Somogyi Robert – Németországból érkezett hozzánk, neve hangzása ellenére a magyart is csak később tanulta meg. A Sol Smart Home egyik társalapítója. Fotó: Sebestyén László

A Sol Smart Home az üzletember szerint több mint egy egyszerű légtisztító. Kiszűri a szállóport és pollent, ionizátora segíti a kórokozók semlegesítését, wellness fényt bocsát ki és illatosítja a teret ha kell, ráadásul okostelefonról irányítható, melyre bluetooth-szal kapcsolódik.

A sok funkció nem csak előny, Somogyi szerint „ez a legnagyobb gondjuk is”, ugyanis a vásárlóknak először el kell magyarázni, hogy miféle termékről van szó. Sőt, még távolabbról kell kezdeni: ott, hogy egyáltalán miért fontos a zárt terek levegőjének megtisztítása.

Egy kínainak nem kell elmagyarázni, miért van szüksége légtisztító készülékre,

hiszen az olyan városokban, mint Shanghai vagy Peking vannak napok, amikor a szmog miatt ki sem szabad menni az utcára. A világ légtisztítóinak kilencven százalékát Kínában gyártják és jórészt ott is adják el. Európában viszont egyáltalán nem elterjedt az ilyesmi, Svájcot kivéve, ahol gyártók és vevők is akadnak azért.

A jó levegő jó üzlet – a Sol Smart Home – természetesen – okostelefonról is állítható. Fotó: Sebestyén László

A Sol Smart Home alapítói szerint viszont ez a helyzet hamarosan megváltozik majd.

Ma luxusterméknek leginkább egy drága sportkocsi, ékszer vagy karóra számít, de „a jövő luxusa nem ez lesz, hanem a tiszta levegő és a tiszta víz.”

Somogyi Robert úgy véli, hogy a környezetszennyezés miatt előbb-utóbb az egész Földön eljutunk oda, hogy az igazán tiszta vízre és levegőre pénzt kell áldozni. „Az USA-ban már most is vannak vízbárok és levegőbárok is.”

A Sol-One-t szinte kezdettől a prémium kategóriába pozicionálták, az olcsóbb, műanyag kínai légtisztítókkal ugyanis nem akartak versenybe szállni. Az IoT, vagyis az Internet of Things hullámot pedig úgy tudták meglovagolni, hogy okoseszközzé tették a készüléket. Mint ilyet, be tudták mutatni egy hongkongi tech vásáron illetve két évvel ezelőtt a BrainBar Budapesten.

Somogyi Robert és a Sol-One. Fotó: Sebestyén László

Indítottak egy Indiegogo-kampányt is a sorozatgyártás megszervezése érdekében. Az alapítók által összedobott több mint 100 millió forint ugyanis a fejlesztésen túl erre már nem volt elég. A kampány nem volt sikeres, a célként kitűzött 94 ezer dollárnak mindössze 6 százalékát sikerült összegyűjteni, de Somogyi szerint értékes kapcsolatokra tettek szert általa, például bejutottak a tech újdonságokat bemutató B8TA Palo Altó-i showroomába. A kampány óta volt megrendelésük például Dubajból (innen egy arany bevonatú készüléket rendeltek) és Németországból.


Somogyi Robert 10 évig dolgozott a Herendinek – most egy nem szokványos startupot épít. Fotó: Sebestyén László

A tipikus vevő – amint menet közben kiderült számukra – nem a légminőségért aggódó nő, hanem az olyan jómódú férfi, aki rajong a technológiai újdonságokért és szívesen bíbelődik okoskütyükkel.

A Sol Smart Home csapatának tavaly sikerült meggyőznie Lantos Csaba milliárdos bankárt és befektetőt, hogy – Septem Lute nevű cégén keresztül – támogassa mintegy 150 millió forinttal a termék gyártóbázisának kiépítését (amelyet végül csaknem teljesen magyar beszállítókkal oldottak meg, beleértve a hollóházi állami porcelán manufaktúrát). Gyártóbázisra mindenképpen szükség volt Somogyi szerint még a piacra lépés előtt. Akadt volna ugyanis egy megrendelőjük, aki negyvenezer darabot kért.

„Akkor kaptunk egy szívinfarktust. És vissza kellett utasítanunk.”

A TechSciResearch nemzetközi piackutató cég elemzése szerint a különféle légtisztító berendezések globális piaca évről évre dinamikusan bővül, a leggyorsabb növekedés továbbra is Ázsiában várható. A globális piac mérete 2021-ben eléri a 29 milliárd dollárt.

A Sol-One nem a magyar piacra készül, a cél elsősorban Kína, India és az USA. A nemzetközi piacra lépéshez újabb tőkeinjekcióra lesz szükség, ehhez Somogyi szerint most zajlanak a tárgyalások egy nemzetközi kockázati tőkealap hazai képviselőivel. A jövőről nemigen akar beszélni az üzletember, mert mint mondja, sok függ attól, hogy a leendő befektető mit akar. Mindenesetre ha rajta múlna, a lassú építkezés helyett mást választana: a nagy ugrást a sötétbe. Félő ugyanis, hogy a technológiai fejlődés elmegy mellettük. Vagy felbukkan egy kínai gyártó, aki egyszerűen lemásolja a terméket és a piacra dobja a sajátjaként.


Forrás: https://forbes.hu/uzlet/sol-smart-home-2018/

vissza